2013年10月9日 星期三

雪中峨眉



那年冬天一個難忘的白色春節假期 ,
漫天風雪的峨眉山金頂叫人心醉 !



























12 則留言:

  1. 美麗的白色峨眉,捱凍也是值得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀 , 當天山上大雪紛飛 , 我們就像孩子般玩個不亦樂乎 , 連凍也忘記了!!

      刪除
  2. 你影的白色峨嵋山好靚,請問你是幾時去,因為你的相和我的相好似,我是雪災個年去﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是2009年春節去的 , 可能峨眉山每年冬天都是大雪紛飛的 , 雪災是那一年啊 ?

      刪除
  3. 回覆
    1. 我很喜歡看雪 , 下著雪的意境浪漫 , 景緻迷人 ^-^

      刪除
  4. 嘩!Betty, 你真係好彩啦!居然影到如此美麗的雪景,好羨慕呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對啊小猴 , 大雪紛飛真的很美麗 , 峨眉山之旅程印象難忘 ^-^

      刪除
  5. 中國式的雪景...好美! 十分羨慕
    :-p

    回覆刪除
  6. 嘩!我咁鍾意夏天既人,見到都覺得好靚呀!

    回覆刪除