2014年11月22日 星期六

澳門週末遊







雖然澳門距離香港只有1個小時船程 , 也曾到過多次

但還是令我感覺到點點遊客feel


 郵政局


 議事亭前地


大三巴



澳門科學館



金蓮花廣場



走在新馬路的街頭 , 可以隨意拍照 , 議事亭前地隨意品嚐澳門美食 ,

熊貓館探訪孤單的"開開" , 官也街購買手信…..






興建中的橫琴



夜幕低垂下耀眼的霓虹 , 紙醉金迷的賭場令人目不暇給 !!








這個週末過得蠻愜意 , 輕輕鬆鬆的吃喝玩樂

哈哈 , 原來自己喺一個好容易滿足的人 !! 





21 則留言:

  1. 澳門科學館都去埋,betty应度度都差不多去过了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔喺呀 , 仲有好多地方都唔識去架....

      刪除
  2. 易滿足的Betty真開心!是不是好番啦!

    回覆刪除
  3. 難得一見議事亭前地無乜人﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎 , 但近大三巴那邊就好多人囉 !!

      刪除
  4. 好多上次都冇去,下次去行下先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我比較鍾意周圍逛逛 , 澳門地方細但好多地方都值得行吓架 ....

      刪除
  5. 嘩!~我都好耐無去澳門行下囉!現時太多賭場/自由行囉!~
    下次可試去行下燈塔,黑沙海灘行下,風景好靚架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 黑沙灣都有去過 , 燈塔就唔識去lu....

      刪除
  6. 得閒做吓遊客都是幾好的!心態都會不同...

    回覆刪除
    回覆
    1. 小猴說得對呀 , 我就係想有點點遊客feel , 輕輕鬆鬆玩吓 !!

      刪除
  7. 有時間輕鬆吓,人開朗D,身體又好D!

    回覆刪除
    回覆
    1. 心情開朗 , 對身體健康真的有幫助 , 說書人都要抽點時間去輕鬆吓喇 ....

      刪除
    2. 對!應該要向您學習!

      刪除
  8. 早晨!~BETTY,天氣好~去郊外下啦!

    回覆刪除
  9. 我已經好多年無去澳門,都想去看看~

    回覆刪除