2013年9月5日 星期四

重聚





  自己是一個害怕轉變的人  ,


   Yahoo Blog 的結束  ,  心中有點忐忑  ,


    明白聚散總有時  ,  但相信有緣的話  ,



大家很快又會重聚 !!



22 則留言:

  1. betty..我來啦!..又見面感覺好好....哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 海岸 , 見到你好開心呀, 又重聚喇 , 以後又可以繼續睇相 / 傾偈喇 !!

      刪除
  2. Betty,一定得架!我地同你一樣架!

    回覆刪除
    回覆
    1. Tom , 好開心我哋又可以繼續傾偈 / 交流 , 不過環境陌生 , 好多嘢都未識set , 請你多多指教啊!!

      刪除
  3. 要長時間適應喇!! 一齊努力啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝蜻蜓做我的第一個訪客 , 不過這裡很陌生 , 有排學 , 要給我指點啊 !! 一齊加油 ...

      刪除
  4. 回覆
    1. 多謝Sam 的到訪, 好多嘢都未識整 , 要多多指教啊!

      刪除
  5. 回覆
    1. Hi , 歡迎光臨呀 , 好多嘢都未識整 , 要多多指教啊 !!

      刪除
  6. 這裏好熱鬧,有好多YAHOO鄰居,大家又可以相敍﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎Bon Bon呀 ! 這裡有很多相識Blog友 , 又可以繼續傾偈 / 交流 喇 !!

      刪除
  7. 回覆
    1. 歡迎堂主呀 ! 你給了我一個意外的驚喜^-^

      刪除
  8. Betty,很開心我們又在這裏重聚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的很開心, 以後又可以一起分享! ^^

      刪除
  9. 來趁下熱鬧先。我用真名兼換咗嘜頭lu…
    哈哈,唔好意思,你係咪想講:「聚散 "總" 有時」呀?

    回覆刪除
  10. BETTY...好呀!..
    早排因為我blog登記名稱有問題~被封了.
    我搞左成個星期先搞番好~現在又可以來探妳啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 太好了 , 海浪記得要多d黎同我分享呀 ^-^

      刪除