2015年4月18日 星期六

鬧市中的島嶼






馬灣,盡得天地的寵愛 _ 藍巴勒海峽 、馬灣海峽
青馬大橋等景色構成壯濶而色彩絢麗的美麗圖畫

這個週末天清氣朗 ,獨個兒往馬灣走了一轉


















27 則留言:

  1. 馬灣風景都唔錯!~
    夜晚青馬橋景色更加靚!

    回覆刪除
  2. 這地方,我已經想去很耐的了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時間都可以去玩吓 , 蠻不錯呢 !!

      刪除
    2. 對!一種生活體驗,一種生活享受!

      刪除
  3. 我上次影埋夜景先走, 夜景都好靚架!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想睇埋夜景 , 但冇人陪食晚飯囉...^-^

      刪除
  4. 馬灣閒逛我都buy,環境幾好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 閒來無事的話 , 是個幾好選擇 , 這裡可以讓人消磨一個下午呢 !!

      刪除
  5. 那裡一帶是很好的地方,十分少車,令人感到乾淨和憩靜,很不像香港呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意, 那邊空氣比較清新 , 不過隨著發展旅遊及大型屋苑 , 人流以比前倍增呢 !!

      刪除
  6. 回覆
    1. 3天假期轉眼就過去 , 意猶未盡呢 !!

      刪除
  7. BETTY........早晨!.......星期日有無出去行下/玩下呀.......

    回覆刪除
  8. BETTY,近排好嗎.....瑞午節出去行下/玩下啦!

    回覆刪除
  9. 很多不見, 今天突然想起你, 你很忙吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 更正: 很久不見•••••

      刪除
    2. Tom , 謝謝你的關注 !
      近幾個月工作較忙感到睏倦 , 不想動腦筋想懶散一吓啊 !
      有時間必定會再到你blog探訪 。

      刪除
  10. 回覆
    1. 謝謝蜻蜓到訪這條大懶蟲 , 應承妳盡快復出 !!!

      刪除
  11. 忙是好事,不用擔心您的失蹤了!哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝說書人的關注 , 我還好呀 ! 只時工作較忙 , 變得貪睡及懶散 .....!!

      刪除
  12. Betty,真的很忙喎!
    唔好太大壓力~有時都要去輕鬆下架!
    有難題就揾我啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有Andy你這份心意支持,忽然感覺朋友的重要,多謝呀!

      刪除