2014年6月17日 星期二

全城森巴熱






有一個男仔頭的嗜好 , 就是愛看足球 , 初時受某人影響 ,

由一個不懂睇波的人變成了球迷  , 特別是球星湧現的世界杯一定不會錯過 !






2014世界盃正在巴西進行得如火如荼 , 為喜歡的球隊打氣  , 捱眼瞓在所難免 ,
對英格蘭有特別情意結吧 !  雖然球隊表現差強人意 ,
今屆更少了個萬人迷碧咸 , 但作為Diehard fans 仍會繼績支持








會睇好那一球隊 ? 我會選巴西 ,

巴西除實力之外 , 擁主場之利 , 大有機會問鼎冠軍 ,

既然全城森巴熱  , 就齊齊參與湊湊熱鬧







英格蘭加油 !!!

回國了.... 一路順風啊 ......
 
 

24 則留言:

  1. 我唔迷架!因为有童年陰影,俾波"省"过!足篮球都怕,只好乒乓球。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 食過波餅, 唔怪得有童年陰影 !! 相對乒乓球運動較適合斯文的Tom ^-^

      刪除
  2. 我都和樓上位仁兄一樣,唔迷架!
    乒乓球只須兩個人便可以玩,踢球卻要湊齊一隊人才可以開波,麻煩得多了。

    回覆刪除
  3. 我並不太狂熱,也會關注賽果,喜歡爆冷。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小愚喜歡扶弱鋤強......

      刪除
    2. Betty,今屆世界杯連場爆冷,令許多人失望啦!

      刪除
  4. 小猴都不是球迷,不過人睇我又睇,趁熱鬧而已。聽聞巴西今次倒灶,不能問鼎冠軍了!可惜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 巴西到現時為止 , 贏一場, 和一場 , 好有機會進入16強啊 !!

      刪除
    2. 希望他們努力加油吧!

      刪除
  5. 我就沒有追,Betty 就加油啦!

    回覆刪除
  6. 我都支持英格蘭~~~~不果就~~明喇!~~好唔開心呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔開心 , 英格蘭大軍要提早返家鄉睇波 !!

      刪除
  7. 我都鍾意碧咸, 所以佢無踢我都無睇lu...

    回覆刪除
    回覆
    1. 隊波冇咗碧咸 , 的確失色好多 !!

      刪除
  8. Hehe... football is not a particular interest of mine but I'm behind the English team. Luckily or unfortunately, in every World Cup, I don't have to be in front of the TV for too long because of their performance.
    Quarter finals are coming up, I bet you will be staying up every night!
    Have plenty of fun with the game.

    回覆刪除
    回覆
    1. Hehe.... more than a pair of panda eyes !!

      刪除